پایان نامه طراحی الگوی تغییر مدل کسبوکار در یک بنگاه چاپ و نشر کتاب
جهت ایجاد تحول و تغییر در این صنعت بپردازیم.
بنگاه های تجاری برای هماهنگ سازی خود با ابزارهای فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی و ارائه سرویس های بهتر و سریعتر به مشتریان خود باید مطالعات گسترده ای برای شناخت این ابزارها و ظرفیتهای قابل بهره برداری آنها در جهت سرویس دهی بهتر به مشتریان انجام دهند و سپس ساختار کسب و کار خود و مدل آن را بر اساس این ابزارها طراحی مجدد کنند.
[۱] Keen(2006)
[۲](۲۰۰۸) Nathaniel
تعداد صفحه :۱۴۷
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
- ۹۹/۰۲/۱۷